Translate

Wednesday, April 26, 2017

Sunt  pentru trei programe diferite de marketing în rețea la nivel mondial

Vedeți, se pare că sa ajuns la un cuvânt că eu sunt singura persoană din lume care a pus peste 11.000 de persoane într-un singur program de marketing de rețea și că acest program sa vândut pentru $ 79 și $ 49 pentru a fi membru.
Și toți acești oameni erau înscrieri directe, nu downline. Din câte știu, nimeni nu a făcut progrese sau chiar sa apropiat de această înregistrare. Și această înregistrare nu este ceva ce am făcut, dar mi-a fost spus de multe ori de către proprietarii companiei de marketing de rețea.
De asemenea, mi se spune că sunt singura persoană din lume care pune mai mult de 5.000 de oameni într-un program de marketing în rețea și, de fapt, am făcut-o cu două companii diferite. Și fiecare dintre aceste programe a fost de peste 49 dolari pentru a se alătura și de peste 49 dolari pe lună pentru a rămâne un membru. Din nou, oameni sponsorizați direct. 
Și, pentru toate cele trei programe, NU am luat niciodată telefonul și am vorbit cu o perspectivă și am spus că trebuie să vă înscrieți în acest program sau să-i convingeți sau să-l căutați sau să încercați să vă alăturați în orice mod. 

Am trimis pur și simplu un e-mail pe lista mea. Iar lista mea știe că muncesc din greu pentru a mă asigura că ofer doar cele mai bune oportunități, cele mai bune sfaturi, cele mai bune lucruri legate de internet.
Trateaza-ti lista cu respect este motto-ul meu, iar lista ta te va trateaza in natura votand pentru tine cu dolarii. 

<<Exact cum funcționează lumea. >>

Cu toții știm și am auzit toți acești pasageri
 ---> "Faceți-le altora cum ar face și altii pentru voi".
Dacă urmați acea regulă de aur, lumea va avea o modalitate de a vă răsplăti de multe ori, sunt o dovadă vie a acestui lucru!

O nouă matrice forțată 2x14

Am construit o nouă matrice 2x14 forțată și îmi plac programele cu matrice forțată deoarece:  ele sunt simple de explicat oamenilor și nu aveți nevoie de un doctorat în marketingul de rețea pentru a înțelege acest lucru binar, Piciorul jos, etc .... devine nebun și, uneori, chiar capul meu devine filare.
Faptul este că nu voi promova un program dacă nu îl pot descrie în 30 de secunde sau mai puțin. 

Voi lăsa aceste tipuri de programe până la comercianții de rețele profesionale.
Prefer să promovez oportunități de afaceri și de a face bani persoanelor care pot fi explicate pur și simplu, astfel încât acei oameni se pot întoarce și o pot explica altcuiva și că prietenul meu este magia din spatele marketingului de rețea - oameni care spun oamenilor care spun oamenilor.... Spuneți oamenilor.

Nu cădea pentru asta

Nu cădeți pentru acele programe mari de bani! Ei îți spun câte sute sau mii de dolari poți să faci pentru fiecare membru. Ascultă, este adevărat că poți cu unele dintre aceste programe, dar piața ta devine mai îngustă și mai îngustă și crește mai mic de fiecare dată când adaugi o factură de o sută de dolari la costul de înscriere. De ce te limitezi? De ce să mergeți după o piață atât de mică, când piața este enormă?

Internetul este proiectat să se dubleze în următorii trei ani

Când am citit pentru prima dată că internetul este proiectat să se dubleze în următorii trei ani, aproape că am căzut din scaunul meu. Și m-am așezat acolo și m-am gândit la acest articol, încercând să îmi dau seama ce am citit înainte de a afla unde se află autorul. Știam că trebuie să fie o substanță din cauză că autorul a fost un scriitor de personal pentru CISCO, o companie cu avere de 500 de ani. Și de fapt, mi-am dat seama înainte de a termina articolul ... Ați dat seama încă?
Este pentru că și numai pentru că atunci când noi și cu mine am intrat pe internet trebuia să ieșim și să cheltuim câteva sute de dolari, dacă nu mai mult pentru un laptop sau un PC, și apoi trebuia să cumpărăm separat un abonament de la ISP, așa că Ar avea acces la internet.
Dar, după cum a subliniat Cisco, nu mai este cazul. Pentru că astăzi, oricine are credință pe jumătate decentă, poate merge la orice magazin de telefonie mobilă sau până la orice chioșc și poate pleca cu un calculator de buzunar, care, apropo, "poți să faci sau să iei apeluri".
Știi despre ce vorbesc aici, nu-i așa? Telefoanele inteligente nu numai că schimbă modul în care interacționăm unul cu celălalt pe internet, ci că ne schimbă cultura chiar în centrul său.
În momentul de față, în timp ce vă scriu această scrisoare, 55% din traficul pe internet vine de la un smartphone, iar acum peste 64% dintre adulții din SUA dețin un smartphone. Și Cisco ne spune că în următorii trei ani, pentru că tot ceea ce va dura pentru a avea acces la internet și modul principal în care oamenii vor merge online și se angajează este prin utilizarea smartphone-lor este exclusiv prin acele smartphone-uri. 

Nu face nici o greșeală despre asta

Vibrez în scaunul meu! Am fost la ea de 18 ani pe internet și am muncit din greu pentru a dezvolta o bună reputație și a oferi produse bune și produse inteligente, servicii care funcționează și fac ceea ce promite. Și am avut parte de greșeli la fel ca toți ceilalți, dar când o fac, găsesc o cale de a le repara. Perioadă.
Dar vă spun ceva, nu fac o greșeală în legătură cu asta. Pe măsură ce internetul continuă marșul spre dublarea dimensiunilor sale în următorii trei ani, vor fi făcute noile averi. 
Aceștia sunt aceiași oameni care au fost online în ultimii cinci ani, zece ani, cincisprezece ani, dar acești oameni și noile legiuni dintre ei vin on-line exclusiv cu acea bucată de buzunar cunoscut ca un smartphone pe care îl poartă cu ei ori de câte ori Du-te, știi tu, acum smartphone-ul ubiquitious și poți să-l încasezi în toate felurile. Este uimitor!
Am construit această nouă companie de marketing de rețea ca pe calea mea de a răspunde la întrebarea pe care o cer nu mai puțin de o dată pe zi și de multe ori mai multe ...

Vrei să te alături și să îmi promovezi programul?

Vedeți, asta e esența programului meu, sunt copleșit de câteva zile cu numărul de oameni, merituoși oameni, oameni buni, care știu de reputația mea, care știu despre mușchiul meu de marketing, care mă doresc și care are nevoie disperată de mine, care sunt Practic cerându-mi să se alăture programului lor și să le promoveze. Unii, astfel încât să poată adăuga la grămada lor deja saci de bani, unii astfel încât să poată face următoarea plată ipotecară și toți ceilalți între ei. Acest lucru ar putea părea corn, dar uneori mă răzgândesc doar citind aceste e-mailuri. Este o rușine și nu trebuie să fie așa.
Primesc atât de multe cereri ca nu sunt destule zile de corespondență în viața mea pentru a promova fiecare program cu care sunt prezentat. Uimitor, nu-i așa? Și trebuie să spun "nu" acestor oameni și trebuie să le spun "nu" pentru că și în primul rând pentru că dețin TheICANetwork.com și este o companie de marketing în rețea și ultimul lucru pe care îl vreau este ca membrii săi să se gândească Că am sărit pe navă și m-am decis să comercializez programul de rețea al altcuiva ... pentru că nu am sărit pe navă. Rețeaua ICAN este copilul meu. Am o avere legată în ea și se descurcă bine și va continua să facă bine și nu voi face nimic pentru a-mi deteriora reputația.

Aici vine ICANGet2.com

Este o nouă matrice foarte simplă 2x14 forțată. Un program în care mă aflu la locul  1 și dacă nimeni nu sa alăturat vreodată (ceea ce ar fi imposibil), aș termina singură matricea. Îți amintești înregistrarea mea? 11.000 de oameni într-un singur program? O matrice 2x14 are 32.766 de persoane în ea ... Pot să o ocup de asta singură. Nu peste noapte, s-ar putea să dureze ceva timp, dar o pot face. Dar nu va trebui să o fac singură. Și nici tu nu!

Nu uita!

Persoanele de deasupra dvs. și oamenii de sub dvs. vă ajută să completați matricea. (Inclusiv pe mine ... Sunt la vârful matricei tale personale, ajutându-te și să îți umple matricea!) Este puterea uimitoare de lucru în echipă care lucrează pentru tine ... Și toți acești oameni primesc, de asemenea, partea lor din comisioanele de 60% Plătim pe acest program uimitor de accesibil de 14,95 $ pe lună.

Produsul este uimitor.

Vedeți, noi deținem produsul aplicației Mobile Marketing ™ Silent Salesman ™. Mi sa oferit în aprilie anul trecut 100.000 de dolari pe zi, doar pentru drepturile de a le comercializa timp de un an, și l-am răsturnat pe om. Și l-am răsturnat pentru că am construit acest produs exclusiv pentru membrii rețelei ICAN. Vă puteți imagina o aplicație de marketing mobil în care puteți trimite un mesaj text în orice moment al zilei sau al nopții, fără taxă suplimentară pentru oricine vă optează și vă dă numărul de telefon dacă se află în SUA sau Canada? Și dacă nu se află în SUA sau în teritoriile sale sau în Canada, sistemul va recunoaște automat acest lucru și le va trimite un mesaj push.
De fapt, sistemul le va trimite un mesaj push, chiar dacă nu au optat pentru mesajele text și este perfect legal să o facă pentru că le spunem că atunci când li se dau instrucțiunile despre cum să descarce și să instaleze acest marketing extraordinar Și aplicații de comunicații pe telefonul smartphone.
Deci, chiar și cei care aleg să nu opteze și să dea un număr de telefon, sistemul îi va cunoaște și îi va trimite un mesaj push și în loc să sune sau să sune telefonul sau, totuși, proprietarul acelui smartphone își stabilește setările, ei vor ști că au un mesaj text Dar facem același lucru cu un mesaj push, cu excepția cazului în care, în backoffice, proprietarul aplicației de comunicații mobile de marketing va scrie pur și simplu mesajul text, apăsați pe send și va merge la toată lumea care a descărcat aplicația chiar Dacă nu au optat pentru un număr de telefon.
Evident, este vorba de un text pentru cei care au dat un număr de telefon, dar cei care nu au sau nu în SUA sau Canada, pictograma de pe telefonul lor, dacă acesta este un telefon nou, va începe să clipească, clipește, clipește, clipește. Dacă este vorba de un telefon mai vechi cu o lungime medie, pictograma va avea un număr care se va afișa alături de acesta, spunând proprietarului smartphone-ului că are un mesaj sau câte mesaje au în comun despre aplicație. Și dacă este un model de smartphone foarte timpuriu și mă refer la revenirea la anul 2007, pictograma schimbă culoarea. Și din nou, le spunem oamenilor după ce au descărcat cum vor fi notificați despre orice mesaj push care vine.

Acest program este compatibil 100% legal peste tot!

Acest program este 100% legal compatibil pretutindeni, deoarece nu plătim pentru membrii care recrutează sau sponsorizează vreodată. De fapt, dacă o persoană dorește să se alăture, astfel încât să facă bani fără să cumpere aplicația, acestea pot face acest lucru gratuit. Suntem 100% produsul condus, adică aplicația!
Acesta este livrat cumpărătorului într-un format care va fi utilizat ca canal de vânzări pentru promovarea ICANGet2, dar la opțiunea cumpărătorilor poate fi modificată pentru a promova orice produs sau serviciu sau oportunitate pe care cumpărătorul o dorește! Și îi învățăm pe toți cumpărătorii cum să facă acest lucru cu o serie de mini-clipuri video în biroul lor de administrare a aplicațiilor. În plus față de teleseminar și webinars.

Telefoanele inteligente înlocuiesc calculatoarele și laptopurile, iar aplicațiile înlocuiesc site-urile web!

Aveți nevoie de aplicația noastră "Silent Sales Man Mobile App", care vă va servi și ca un site web mobil prietenos, dacă intenționați să rămâneți sau să deveniți un succes pe net!

Și nici nu trebuie să ai un telefon inteligent!

Și acest lucru este foarte cool! Nicio altă companie, nicio altă aplicație nu a făcut vreodată acest lucru ... Vă vom oferi, în e-mailul dvs. de bun venit, un link pentru aplicația dvs. și biroul de back-office pe care îl controlați de pe desktop sau laptop. Nici macar nu ai nevoie de un smartphone! Avem 100% din piața acoperită!

O modalitate foarte bună de a comunica

Imaginați-vă că doriți să păstrați membrii, clienții, abonații, enoriașii, perspectivele, la curent cu tot ceea ce face compania dvs. sau organizația dvs., întâlniri speciale, vânzări de specialități care nu sunt disponibile publicului larg. Uitați de metoda arborescentă de telefoane vechi de a obține o apuca de toată lumea, trimiteți-le un mesaj text sau de presă. 

Utilizați tehnologia - face ca lumea să fie mult mai simplă și mai eficientă.
Fiecare cumpărător primește noua noastră aplicație de comunicare de marketing mobil și un fișier de semnătură cu instrucțiuni complete despre modul de instalare, astfel încât acesta să apară automat în orice răspuns pe care îl trimiteți într-un e-mail sau în orice e-mail pe care îl inițiați.
Sub numele dvs. și lângă sigla pentru ICANGet2 va fi acest titlu, probabil cel mai bun pe care l-am scris vreodată: "Apăsați sau faceți clic aici pentru a afla cum puteți face până la 36.351,50 dolari (sau mai mult!) Pe lună Sponsorând doar 2 persoane într-o Programul de 14,95 $. "
Dacă acest lucru pare ca un număr imposibil și o mulțime de hype ... nu este! Aceasta este curtea mea. Aceasta este nisipul meu. Și vă asigur că acest lucru este foarte real și în fiecare zi fel de bani pentru persoanele care intră în puterea de internet.
Numai acest fișier de semnături este modul în care puteți obține cele două persoane și mai mult și cum toți cei care se alătură sub dvs. pot obține cei doi oameni și mai mult! Este un marketing discret, neinvaziv care merge viral, iar internetul iubește acest tip de marketing.
Lăsați "vânzătorul tăcut" să lase fișierul de semnătură, (sunt unul și același lucru) să facă toate vânzările pentru tine. Nu trebuie niciodată să contactați și să discutați cu cineva din nou în mod specific despre orice program, dar orice e-mail pe care îl răspundeți, orice e-mail pe care îl scrieți semnați numele dvs., de exemplu "Bill Smith", iar sub el pur și simplu l-ați instalat, În mod automat când vă învățăm cum să faceți acest lucru, fișierul de semnătură de fiecare dată. Lăsați cititorii dvs. să vadă și să spună: "Wow! N-am avut nicio idee că această persoană era atât de tehnic înclinată!
Ce mod minunat de comercializare! Nu-i în față, nu este pustiu - este subtil. Și poate că nu-ți dai seama, dar este adevărat. S-ar putea să nu fiți de acord, dar este adevărat. Dar internetul sa schimbat cu 180 de grade doar în ultimii cinci ani. Oamenii nu mai iubesc sau nu apreciază în marketingul tău. Dar dacă le arătați foarte subtil fișierul dvs. de semnătură, care este, de asemenea, o aplicație cu copie de vânzare de lângă ea, aceasta vorbește despre avantajele cel puțin de deschidere a aplicației - la deschidere primesc instrucțiuni cu privire la beneficiile ei, programul și Modul în care să instalați aplicația - aceasta este o vânzare inteligentă. 

Acesta este un fel de vânzare care este unică numai pe internet.
Radio, televiziune, ziar, reviste, toate acestea sunt destul de diferite. Oamenii se așteaptă la diferite metode de publicitate de la radio, televiziune, ziare și reviste, se așteaptă. A devenit acceptabil și a fost de zeci de ani. Dar internetul, pentru că este în continuă evoluție, pentru că a devenit un vehicul prin care ne cunoaștem unii pe alții, cel mai bun mod de a comercializa pe internet sunt acei oameni pe care îi cunoașteți sau, sau foarte subtil, "descoperiți" ceea ce aveți a zice.
Acesta este unul dintre cele două produse primare pe care le oferim tuturor celor care se alătură ICANget2.com.
Al doilea produs este acesta!!!

 În fiecare lună îi invit pe cineva care mă apropie să se alăture programului, dacă reușesc să-și comercializeze programul, să împărtășească întregii mele audiențe membrilor ICANget2 nu numai modul în care își comercializează programul, ci exact și exact ceea ce fac pentru a face Banii pe care îi fac cu programul lor. Și vă asigur că voi selecta numai cele mai bune dintre cele mai bune. Și ca membru al ICANget2.com sunteți liber să vă alăturați acestor programe și să construiți mai multe fluxuri de venituri.
Deci, soluția mea la problema mea este să ofer o proprietate ICAN un nou 2x14 și oricine, și vreau să spun  oricine, poate obține două vânzări. 
Nu face nimic decât prin utilizarea Silent Salesman ™. 
Persoanele care au liste și informații importante pe site-urile de socializare și bazele de date ale membrilor, clienților și abonaților, o vor ucide complet cu această aplicație. Dar oricine poate obține doi. De fapt, fă misiunea ta. Ai doi, și toți cei care se alătură câștigă doi și vă garantez că fiecare matrice va completa.

60 la sută 
Bani incredibili pot fi făcute pe un program de 14.95 dolari

ICANget2.com va plăti un incredibil 60% din venitul nostru brut.
Este vorba doar de 14.95 dolari pe lună și asta include și vânzătorul Silent Salesman ™ - care este cu mult mai mult decât doar pentru a fi făcut. De fapt, este personalizat pentru fiecare membru. Formularul de comandă va solicita cu siguranță numele membrului, informațiile de contact ale acestuia, un număr de telefon dacă ar dori să ofere numărul de telefon potențialilor lor care ar putea avea întrebări despre ICANget2 sau despre orice program. Și, bineînțeles, abilitatea de a comunica și de a vorbi despre următoarea întâlnire lunară - întâlniri de urgență și când se întâmplă, cum fac banii pe care îl fac și tot ce vor să vorbească. Ei doar tastați-l în backoffice lor ca un mesaj de tip text și apăsați trimite și va merge ca un text pentru oricine care a dat un număr de telefon și pentru oricine altcineva merge ca un mesaj push.
Pentru a plăti 60% (sau $ 9  ), rezervăm 3 $ din fiecare vânzare și o plătim membrului care sponsorizează personal (indiferent de nivelul la care se află vânzarea). Apoi vom plăti restul de 6 dolari împărțit între cele 14 nivele superioare.

 Suma totală plătită dvs. pe o matrice completă 2x14 este o sumă de $ 36.351,50 per LUNĂ! Și asta este :

 - fără   nici un membru sponsorizat personal.

 Rețineți că primiți comision de 3 $ lunar pentru fiecare membru sponsorizat personal!


 Deci, dacă ați pus personal în matricea dvs., comisionul dvs. lunar va fi de fapt mult mai mare!
Acest lucru este frumos, acest lucru este inteligent, acest lucru este de marketing pentru oameni. 
Permiteți-mi să repet acest lucru - Acesta este marketingul timpurilor.
Totul este diferit acum. 

Dacă vă întrebați de ce faceți mai puțin și lucrați mai mult pe internet, este pentru că lucrurile s-au schimbat atât de dramatic. Faceți parte din schimbare, iar vremurile bune vor fi aici din nou pentru dvs. Sunt pentru mine pentru că am rămas întotdeauna cu schimbările.
Răsturnarea se întâmplă automat într-o matrice forțată deoarece sunteți plătit pentru vânzările pe care persoanele de deasupra dvs. le puneți în matricea ICANGet2 de sub dvs. și nu vor exista găuri. Dacă cardul de credit al unei persoane este refuzat din orice motiv sau din orice problemă, deoarece oamenii au probleme (le doresc toate binele și mă voi rog pentru toți cei care fac asta), dar cineva trebuie să renunțe la asta nu va fi pentru că dorește. Vă pot asigura că altcineva se va deplasa în acel loc - Nu vor exista găuri în matrice. 

Astfel, oricine se alătură va avea în final și inevitabil o matrice de exact 32.766 de persoane. Știți ce plătește în veniturile din comisioane? Stai pe pălăria ta pentru asta ... plătește 36.351,50 $. 
Cred că o să repet asta  - se plătește 36.351,50 USD per LUNĂ!
Și mă repet, așa mă îngrijește, dar oricine poate obține două pentru un program de 14.95 dolari pe lună. Oricine poate face asta!
Aceasta este singura companie de marketing în rețea dedicată exclusiv: 
*educației;
*  instruirii
 și demonstrării tehnicilor și strategiilor de marketing în rețea. 

Și este singurul program din lume care oferă Silent Salesman ™ ca instrument principal de marketing. Am dezvoltat-o, noi o avem, nu mai este alta ca aceasta  in lume. 

!

Matricea ,,defalcată'' :

Aici este ... aici este ceea ce faci la fiecare nivel de vanzari! Notă: În plus față de toate comisioanele de mai jos, veți câștiga un bonus de 3$ pentru fiecare vânzare personală!

Nivel    

Poziții /Nivel

Comision/

 Vânzare  

Plata Totală /Nivel

1          2 $ 0.25         0.50 $
2                        4$ 0.25         1,00 $
3          8$ 0.25         2,00 $
4        16$ 0.25         4,00 $ 
        32$ 0.25         8,00 $ 
6        64$ 0.25       16,00 $
7      128$ 0.25       32,00 $
8      256$ 0.25          64,00$
9      512$ 0.25     128,00 $
10   1.024$ 0.25      256,00 $
11   2.048$ 0.50  1,024.00 $
12   4.096$ 0.50  2 048,00 $
13    8.192$ 1,00  8,192.00 $
14 16.384$ 1,5024.576,00 $




 


Reintroducerea automată

Și nu vreau să mă complic, pentru că este un program simplu. Dar, odată ce matricea 2x14 este plină, începeți automat și reintroduceți cu o matrice nouă. Nu pierdeți venituri de la primul pe care l-ați construit, pur și simplu începeți al doilea, apoi începeți al treilea ... În mod automat. Marketing frumos, inteligent și profitabil. Cu adevărat uimitor.

Incepe acum!!!

Nu ezitați să faceți asta. Acest lucru este mare.

Doar Faceți Clic Aici Pentru A Începe Și A Vă Alăturați-Mi Azi!

Cu sinceritate,
CEO și fondator, rețeaua ICAN

No comments:

Post a Comment